HR Medewerker voor 24 tot 28 uur te Rotterdam

Wij geloven in een gemeenschap waar iedereen elkaar respecteert, zichzelf kan zijn en elkaar ondersteunt. Voel jij je hier thuis en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging als HR Medewerker? Door de groei van onze organisatie zijn wij ter uitbreiding van ons HR team van 2 collega’s, op zoek naar een HR medewerker voor 24 tot 28 uur te Amersfoort. Zoek daarom niet verder en reageer vandaag nog!

Wie zijn wij?

Diverszorg is een jonge, enthousiaste en groeiende zorginstelling. Wij leveren onder andere in Amersfoort en Den Haag huishoudelijke hulp (thuiszorg) aan zorgvragers. Daarnaast bieden we op onze locatie Endegeest, in Oegstgeest, woonbegeleiding aan kwetsbare doelgroepen met mogelijk een forensische achtergrond.

Bij Diverszorg is iedereen welkom en worden verschillen omarmd. We vinden het erg belangrijk om een sociale band op te bouwen met onze medewerkers en cliënten. Daarnaast doen wij wat wij zeggen en staan we voor wat wij doen. Wij staan achter onze eigen keuzes en we durven ons eigen pad te volgen. Daarbij stimuleren we onze medewerkers om zichzelf te blijven ontwikkelen en de zelfredzaamheid van onze cliënten te verhogen.

Wat ga jij doen?

• Je bent het eerste aanspreekpunt voor operationele administratie HR vragen en informeert leidinggevende en medewerkers over relevante onderwerpen.
• Je houdt je bezig met verzuim, (verlof)regelingen en subsidies en hebt daardoor regelmatig  contact met de Arbodienst, UWV, WSP, SROI en de gemeente.
• Je houdt overzicht betreft de instroom, doorstroom en uitstroom van (nieuwe) medewerkers en signaleert tijdig bijzonderheden, levert ook een bijdrage aan de offboarding en past het attentiebeleid toe.
• Tot slot stelt je arbeidsovereenkomsten op, beheer je de personeelsdossiers en signaleer je bijzonderheden.

Wie ben jij?

Je bent beschikbaar voor 24 tot 28 uur en woonachtig in de omgeving van Amersfoort.
Je beschikt over een werk- en denkniveau op MBO-niveau 4 en hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie.
Je hebt kennis van actuele wet- en regelgeving en hebt bij voorkeur kennis van de CAO VVT en/of Sociaal Werk, evenals ervaring met NMBRS.
Je kunt je goed inleven in anderen, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en werkt graag samen.
Je bent nauwkeurig, weet goed om te gaan met vertrouwelijke informatie en denkt graag in (creatieve) oplossingen.
Tot slot werk je graag in een dynamische organisatie, ben je in staat om goed overzicht te houden, prioriteiten te stellen en snel te schakelen.

Wat krijg je van ons?

Een leuke afwisselende baan bij een ambitieuze zorginstelling waarin jij jezelf verder kan ontwikkelen. Om ervoor te zorgen dat je qua werk/privé goed in balans bent, houden we zoveel mogelijk rekening met de wensen die je hebt ten aanzien van werktijden en dagen. Daarnaast vinden we het erg belangrijk dat jij je thuis voelt in onze organisatie en bieden wij je daarom:

Een salaris conform cao VVT FWG 40 vanaf € 2.461,95 tot € 3.417,15 per maand.
Een tijdelijk contract voor 24 tot 28 uur met uitzicht op vast dienstverband (36 uur is fulltime).
Een eindejaarsuitkering van 8,33%, 33 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband en vakantiegeld van 8%.
Reiskostenvergoeding en bouw je pensioen op bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn.
Om je goed op weg te helpen en je te ondersteunen in je verdere ontwikkeling hebben wij een inwerkprogramma en bieden wij ook diverse opleidingen aan.
We vinden het belangrijk elkaar te ontmoeten en persoonlijk te leren kennen. We organiseren dan ook regelmatig bijeenkomsten, borrels, uitjes.
Tot slot ontvang je een warm welkom in onze groeiende organisatie waar je mee kan bouwen aan de organisatie om samen verder te groeien.

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx

Soort werk:

HR Medewerker

Status:

Open

Salaris

Vacature alert

Schrijf je in om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe vacatures